ΔΕΗ Φιλιατρών: Χωρίς Ταμείο! Κλείνει η Εμπορική Εξυπηρέτηση;

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των πελατών της ΔΕΗ που εξυπηρετούνται από το υποκατάστημα των Φιλιατρών, καθώς όπως είναι γνωστό, το εμπορικό τμήμα λειτουργεί μόνο με δύο υπαλλήλους και οι πληρωμές είναι εφικτές μόνο Τρίτη και Πέμπτη.

Αποτέλεσμα αυτού είναι οι καταναλωτές να βρίσκουν το ταμείο του υποκαταστήματος κλειστό τις τρεις από τις πέντε ημέρες της εβδομάδας και με εύλογο τον φόβο να καταλήξει σύντομα η λειτουργία του να περιοριστεί σε μία ημέρα. 

Με την τακτική που ακολουθείται από την Διοίκηση της ΔΕΗ, θα πρέπει να αναμένουμε και το λουκέτο του υποκαταστήματος των Φιλιατρών, που θα αφήσει ξεκρέμαστους πάνω από 30.000 πελάτες, που την καλοκαιρινή περίοδο φτάνουν ακόμη και τους 40.000, μεταξύ αυτών 3.000 αγροτικά, ελαιοτριβεία και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όπως η Costa Navarino.

Όπως είναι γνωστό σήμερα, το συγκεκριμένο υποκατάστημα, εξυπηρετεί τον δεύτερο μεγαλύτερο Δήμο της
Μεσσηνίας και όλη αυτή η εξυπηρέτηση πρέπει να γίνει με δύο άτομα, που όλοι καταλαβαίνουμε τι θα συμβεί αν κάποιος από αυτούς αρρωστήσει ή αν θέλει να πάρει την άδειά του.

Η ΔΕΗ διαβάζουμε ότι έχει 20.000 άτομα προσωπικό. Πόσο δύσκολο είναι να αποσπαστούν άμεσα 2 άτομα (ενώ θα έπρεπε σύμφωνα με το οργανόγραμμα να είναι τέσσερα) στο Κατάστημα
Πωλήσεων Φιλιατρών, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει και να μην κλείσει και
αυτό;

Τα Φιλιατρά εξυπηρετούν μια ακτίνα 100 χιλιομέτρων, αφού στο τόξο μεταξύ
Πύργου – Τρίπολης – Καλαμάτας δεν υπάρχει άλλο κατάστημα.

– Μήπως δεν μας τα παίρνουν χοντρά; 
– Μήπως η ύπαρξή της επιχείρησης δεν οφείλεται σε όλους εμάς που πληρώνουμε τόσα χρόνια;

Τι φταίει ο κοσμάκης που οφείλει να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του αυτήν την δύσκολη εποχή και θα αναγκαστεί σύντομα, όπως όλα δείχνουν, για το παραμικρό (π.χ. αλλαγή διεύθυνσης κλπ.) να τρέχει σε άλλο Νομό ώστε να εξυπηρετηθεί;

Οι Εμπορικοί Σύλλογοι Φιλιατρών, Γαργαλιάνων και Κυπαρισσίας έχουν επισημάνει τα προβλήματα και απαίτησαν με έγγραφό τους να δωθεί άμεση λύση, όμως ακόμη μέχρι και σήμερα δεν έχουν λάβει κάποια απάντηση από τους υπευθύνους της εταιρείας, όπως μας διαβεβαίωσαν και οι Πρόεδροι των Εμπορικών Συλλόγων Κυπαρισσίας και Φιλιατρών, ο κ. Παναγιωτόπουλος και ο κ. Φάμπας.

Ακόμη και ο Δήμος Τριφυλίας, σύμφωνα με πληροφορίες του filiatranet, προσφέρθηκε με δικό του μόνιμο υπάλληλο να βοηθήσει, το οποίο όμως, όπως μας ενημέρωσαν, δεν είναι εφικτό.

Με ποιο σκεπτικό άραγε η Διοίκηση της επιχείρησης στελεχώνει με προσωπικό άλλα υποκαταστήματα που εξυπηρετούν ούτε τους μισούς σε αριθμό πελάτες της, από εκείνο των Φιλιατρών και σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους;

Πριν 5 χρόνια, μέσα σε μια μέρα έκλεισαν 5 καταστήματα στην περιοχή μας: Κυπαρισσίας, Πύλου, Μεσσήνης, Μελιγαλά και Ζαχάρως και τώρα
ετοιμάζουν το κλείσιμο του Καταστήματος Φιλιατρών.

Και αν γίνει αυτό, φοβόμαστε ότι θα πρέπει να αναμένουμε και το λουκέτο στο υποκατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ στα Φιλιατρά, που είναι υπέυθυνο για την συντήρηση του δικτύου.

Και για να εξηγήσουμε, αυτό θα σημαίνει απλά ότι σε μία βλάβη του δικτύου, η αποκατάσταση θα πραγματοποιείται μόνο συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας που θα λειτουργεί το συνεργείο στην περιοχή μας…

Μήπως θα πρέπει όλοι μας, επειδή αφορά όλους μας, να αντιδράσουμε επιτέλους και να μην μείνουμε απλά παρατηρητές στο κλείσιμο μίας ακόμη υπηρεσίας στην πόλη μας;

Διαβάστε επίσης:
SuperWebTricks Loading...